Kihagyás

Hibaelhárítás

Előforduló problémák

Megoldások

Nem lehet bekapcsolni a mikrofont, a gomb szürke és kattintásra sem reagál

Legtöbbször jogosultsági probléma okozza Windows 10 rendszerek esetén vagy olyan böngészőt használ, ami nem támogatja ezt a funkciót.

Előfordulhat az is, hogy amikor a böngésző megkérdezte a mikrofon használatára vontkozó jogosultságot, akkor elutasította az erre vonatkozó ablakot.

Nem látható a képernyőmegosztás, azonban hallom a többi résztvevőt

Legtöbbször az internet minőségének folyamatos váltakozása okozza ezt a jelenséget.

Ha az internet minősége rossz vagy gyakran váltakozik, akkor a szoftver automatikusan letilthatja a videó és képernyőmegosztást, így csak a hang lesz elérhető. Ekkor egy "CsH" felirató szöveg jelenik meg egy körben.

Legtöbbször az internet minőségének folyamatos váltakozása okozza ezt a jelenséget.

Ha az internet minősége rossz vagy gyakran váltakozik, akkor a szoftver automatikusan letilthatja a videó és képernyőmegosztást, így csak a hang lesz elérhető. Ekkor egy "CsH" felirató szöveg jelenik meg egy körben.

Megjegyzés

A COVID-19 járvány hatására az internet a szokottnál jobban leterhelt lehet, ezért előfordulhat minőségromlás vagy a beszélgetés megszakadása csúcsidőben.

Tájékozódjon szolgáltatója weboldalán az aktuális karbantartásokról vagy problémákról.

Nem működik a képernyőmegosztás Mac OS X rendszeren (hiba: Screen sharing failed)

Hibaüzenet:

Screen sharing failed!

Hoppá! Valami elromlott a képernyőmegosztás kiterjesztés jogosultságaival. töltse újra és kísérelje meg újra.

Megoldás:

Legtöbb esetben a problémát jogosultság hiánya okozza. Nyissuk meg a Rendszerbeállítások-at, majd válasszuk a Biztonság és adatvédelem menüpontot.

Görgessük le a bal oldalon látható lehetőségeket, míg a Képernyőfelvétel láthatóvá nem válik és kattintsunk rá. Ezt követően a bal alsó sarokban látható lakatra kattintsunk.

Ezt követően adjuk meg a számítógép bejelentkezésénél használatos jelszót, hogy hozzáférjünk a beállításokhoz:

Pipáljuk ki a listából azt a böngészőt, melyen képernyőmegosztást szeretnénk használni (pl.: Google Chrome). Ezt követően indítsuk teljesen újra a böngészőt. Ha a beállítás alatt a böngésző nyitva volt, akkor a rendszer egy külön ablakban erre figyelmeztet, így kattintsunk a Kilépés gombra.

Indítsuk el újra a böngészőt, jelentkezzünk be és próbáljuk meg ismét a képernyőmegosztást.